Selamat datang ke Videoblog Panduan Pengurusan Masa!

Blog ini disusun khusus untuk peminat pengurusan masa yang inginkan panduan & tips pengurusan masa yang percuma, mudah, ringkas atau murah. Dalam blog ini, anda akan dipaparkan dengan video teknik pengurusan masa disertakan tips dan panduan praktikal untuk latihan pengurusan masa. Untuk makluman anda, tips & panduan pengurusan masa dalam blog ini akan sentiasa dikemaskini dengan tips & video pengurusan masa terbaru untuk kemudahan anda.

Selamat Berjaya dalam pengurusan masa!

Tips & Panduan Pengurusan Masa


  Oleh Shukor Subahir, Penulis Pengurusan Masa


 “Anda Selalu Tak Cukup Masa? Terlampau Banyak Kerja & Perkara Yang Perlu Dilakukan? Sering Tiada Masa Untuk Bersama Keluarga?”

Persoalan "Adakah Anda Mahu Lebih Masa Bersama Keluarga?

" Adakah Anda Mahu Lebih Masa Melakukan Aktiviti Kegemaran Anda?

Berhenti! Ketahuilah Teknik Pengurusan Masa Yang Sebenar! Dan Jimatkan Masa Anda Sekurang-kurangnya 10 Jam Seminggu... Bermula Hari Ini!

PERKARA: Pelajari Strategi & Tips Menggunakan Masa Dengan Efektif!

 Adakah anda sentiasa tidak mempunyai masa yang cukup untuk melakukan sesuatu kerja dan tidak tahu pengurusan masa secara efektif dalam kehidupan dan perniagaan internet anda?

Adakah anda tahu majoriti mereka yang menjalankan perniagaan internet sebenarnya bekerja lebih lama dari mereka yang bekerja makan gaji?

Ya, memang benar! Tapi anda tidak perlu sedih kerana terdapat ramai seperti anda yang menghabiskan masa berjam-jam setiap hari menghadap komputer riba atau desktop PC mereka menjalankan perniagaan internet dan tidak menghiraukan langsung tentang keadaan keluarga mereka.

Selalukah anda berada dalam salah satu daripada situasi di bawah:

     *  Tidak mempunyai banyak masa untuk menjalankan perniagaan internet?

    * Tidak mempunyai masa untuk bekerja dengan prestasi yang lebih baik?

    *  Tidak mempunyai masa untuk menguruskan pelbagai jenis bil dan hutang yang perlu dilangsaikan?

    * Sentiasa kesuntukan masa untuk mengejar “deadline” bagi tugasan yang penting?

    *  Tidak mempunyai masa untuk bersembang bersama keluarga dan bermain dengan anak-anak?

    * Selalu terlupa untuk menghantar kereta ke pusat servis, menelefon ibu bapa di kampung, menghantar kad ucapan hari lahir atau ulang tahun perkahwinan dan lain-lain lagi?

    * Tidak dapat mengikuti program rukun tetangga di kawasan perumahan anda?

    *  Tidak dapat merancang percutian keluarga yang seronok dan mendamaikan?

    * Nak lebih masa mengejar masa deadline untuk tugasan?

Namun, tidak semua sumber panduan pengurusan masa boleh diperoleh secara percuma. Dan yang lebih penting, anda tidak akan menemui semua maklumat daripada SATU sumber sahaja. Anda perlukan BANYAK sumber. Jadi kesimpulannya..Anda tak perlu susah-susah lagi, kerana sekarang semuanya sudah ada dalam 1 BUKU!”

Memperkenalkan, e-book Tips & Panduan Pengurusan Masa yang PERTAMA seumpamanya di Malaysia berbahasa Melayu dan WAJIB dimiliki oleh semua Lelaki ataupun Wanita.


“Buku yang hebat dan mudah digunakan! DIJAMIN dapat membantu anda untuk mencapai IMPIAN anda untuk pengurusan masa.”
Untuk mendapatkan ebook ini, sila layari ===>  www.pengurusanmasa.com

Percayalah, saya benar-benar memahami apa yang anda sedang lalui kerana saya pernah melaluinya. Saya tidak mahu anda berasa rendah diri disebabkan kesukaran mengurus masa. Oleh sebab itu, saya menulis ebook ini bagi berkongsi pengalaman saya. Ia mengandungi bukan setakat panduan pengurusan masa yang mudah diikuti, malah tips-tips mengurus masa yang hebat yang saya peroleh dari mereka-mereka yang telah berjaya. Saya yakin ia dapat membantu anda!

APA ISI KANDUNGAN EBOOK INI?

Buku ini mengandungi langkah-langkah pengurusan masa yang perlu anda ikuti untuk mendapatkan aktiviti lain berfaedah. Bermula dengan bagaimana mengatasi Tabiat “PROCRASTINATION!" (Suka Bertangguh), bagaimana Menyiapkan Kerja Yang Paling Susah Dengan Mudah, bagaimana Untuk Kekal FOKUS Dalam Melakukan Kerja Anda Tanpa Sebarang Gangguan dan apa yang diperlukan untuk ia tersusun seperti yang dirancangkan.

Setelah membaca buku ini, saya yakin anda sudah tahu apa yang perlu dilakukan dan tidak ada masalah pengurusan masa. Tiada lagi rasa ragu-ragu dan tertanya-tanya “macam mana?”…atau “kenape..?”….”nak tanya sape?”….”boleh ke aku buat?”…

Dengan bantuan ebook ini, tiada lagi persoalan yang bermain difikiran malah saya sedia membantu anda menjawab semua persoalan yang timbul selepas anda mendapatkan buku ini. Sebarang cara untuk menghubungi saya dengan mudah akan anda ketahui setelah ebook ini menjadi milik anda. Membuatkan anda tersenyum senang. Sila layari ===> www.pengurusanmasa.com/
 
BOLEH KE BERJAYA DENGAN HANYA MEMBACA BUKU INI?

Mungkin anda ragu-ragu, tetapi saya telah berjaya melakukannya semua kajian mengurus masa dilakukan sendiri berdasarkan maklumat di internet dan bermacam-macam buku mengenai pengurusan masa. Semuanya trial and error.

Apakah yang akan anda perolehi LAGI daripada e-book ini?

Anda akan didedahkan dengan infomasi berikut;
·         3 Tabiat Utama Kehidupan Yang Perlu Anda Gunakan Masanya Secara Efektif!
·          Bagaimana Menggunakan Pelan Utama dan Pelan Terperinci Untuk Fokus Pada Tugasan Anda
·         Bagaimana Untuk Menguruskan Pembacaan dan Informasi Perniagaan Internet Anda Agar Anda Tahu Di Mana Nak Cari Apabila Anda Memerlukannya
·         Teknik untuk bekerja dengan lebih “SMART” agar anda tidak membazirkan masa dengan melakukan kerja yang sia-sia

Ada banyak lagi bonus menarik untuk anda….
 

        Minds of Winners            The Science of Getting Rich
·         Think and Grow Rich
·         Ultimate Power Book                                                                                                                                                                                                                                             
                  
dan ada banyak lagi...isi kandungan tips pengurusan masa yang tidak akan anda temui dalam buku-buku lain.

No comments:

Post a Comment